sunnuntai 25. marraskuuta 2012

i want to be a hippie and i want to get stoned

 





Tän viikon oon lähinnä vään pysytelly sisällä Youtuben parissa ja syöny antibiootteja angiinaan. Sen takia ei löydy hirveesti kuviakaan, mutta ylimmät kuvat on kaupungilta hollantilaisesta tontusta ja jouluvaloista. Tuli ihan joulufiilis kun käytiin Saran ja Janikan kanssa ruokakaupassa ja samalla piipahdettiin sisustuskauppaan joka oli täynnä kaikkia ihania joulujuttuja! Oon kyllä ilonen että oon pystyny oleen kaukana kaikesta joulu-aiheisesta, koska yleensä mua vaan ahdistaa kun syyskuussa kauppoihin tulee jo joulupukin kuvia ja ties mitä.
Sain myös Rimpulalta mahtia postia joka sisälsi myös TYK:in 2013 poikakalenterin omistuskirjotuksilla ja Fazerin sinistä. Äiti lähetti mulle myös aikasemmin joulukalenterin jee! En oo varma onko Hollannissa edes joulukalentereita koska täällä on Sinterklaas ja black piet, eli sen "black helper", ja niitä juhlitaan jo nyt. Eli täällä on tavallaan kaks joulua.
Ps. Kertokaa jos teillä on postausideoita Hollannista, koska mulla on vielä hetki aikaa toteuttaa ne! Tai kysymyksiä tai kuvatoiveita tai mitä vaan, nyt on teidän tilaisuus kysyä kaikki mitä ootte ikinä halunnu tietää Hollannista tai musta tai ihan mistä vaan, joten kysymyksiä ja ideoita tänne NYT.
Pps. Yö on paras ja auto ja kova vauhti.

Ei kommentteja: