keskiviikko 20. marraskuuta 2013

you think I'm crazy, well that's not fair


Pahoittelen jo etukäteen megasumeista kuvista, sillä kamera on vieläkin Budapestin reissun jäljiltä rikki ja korjaaminen luultavasti on yhtä kallista kun uusi kamera, joten oonkin jo silmäilly vähän uusia kameroita, mutten vielä päättänyt mikä olis paras. Joten kuvat on siis otettu kännykällä (go Nokia c-7!)
 Timanttitunneli 4mm
 Pinkki kaari 5mm, läpinäkyvä kaari 2mm, sininen kaari 6-7mm ja lila piikki 3mm.

Sain 18v synttärilahjaksi siskolta metallisen timanttitunnelin (ihanaaa) ja nyt vihdoin sain laitettua sen korvaan. Venytyksiä on ollu vasemmassa korvassa n 8-luokalta asti aina vaihtelevasti. Melkein koko yläasteen lopun mulla tais olla ylhäällä olevassa kuvassa oleva pinkki kaari korvassa, mutta kun menin amikseen opiskeleen kokiks, niin otin sen etukäteen hygieniasyistä pois. Myöhemmin kuitenkin huomasin ettei kaikkialla koruista olla niin tarkkoja, mutta otin korun taas pois Hollantiin muuttaessa, koska meitä peloteltiin kauhukuvilla ettei mitään koruja saa käyttää siellä keittiössä hahah :D Ja on se oikeesti tottakin, mutta ei kuitenkaan kaikkialla. Seuraavat vaiheet menikin niin että muutto Suomeen, työssäoppiminen, muutto Saksaan. Ei koruja taaskaan.
Mutta nyt tuli taas sen aika! Vihdoin :)
Mitä mieltä ootte? Ja kummat on enemmän teidän mieleen, vähän blingimpi tunneli vai värilliset?  Mielipiteitä! :)
xx Vergi
Ps. Rakastan myös Jalmaria < 3

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

think of all the ways, momentary phase



Terve t: meikitön Vergi. Koko viikonloppu on menny vaan himassa oleillessa, viikolla ja viel perjantainakin oli juhlakuume, mutta kukaan ei lähteny messiin niin jäin itekkin sitten vaan rentoutuun kotiin. Ja teki kyllä hyvää! Oon ylpee itsestäni kun sain kaikki koulujutut hoidettua ensviikkoo varten ja nyt en joudu viikolla stressaamaan niin paljon :) Äidinkielen essee ja mielipidekirjoitus, sekä englannin kotiaine hoidettu hell yeah! Kyllä sitä vieläkin tekemistä riittää, kaks kirjaa lukematta ja niistä aineet, mutta niille riittää aikaa myöhemminkin…
Ens viikolla taas autokoulua jee! Alotin siis viime maanantaina Hervannan liikennekoulussa ja oon tykänny, sopivan rento paikka mulle, tykkään. Saa nähdä mitä mieltä oon tiistain jälkeen kun oon ensimmäistä kertaa liikenteessä…:D Lisäks saan tarjouksella harjotteluvaiheen ilmatteeks eli alennusta 200e! ;) Hervannan liikennekoulun sivuille pääset tästä !
Armin Van Buuren tulee Suomeen helmikuussa ja mulla on kauhee halu sinne, mutta kukaan ei vielä oo lähössä seuraks ): Ikävä hollantilaista bilemeininkiä!
Muuten viikonloppu on sujunu rauhallisissa (yllätys kun oon ollu vaan kotona haha) merkeissä, edes salille en oo nyt mennyt, mutta huomenna ajattelin herätä ajoissa ja mennä ennen koulua salille. Nyt kun koulujututkin on hoidettu voisin ensimmäistä kertaa astua ulos täältä mun luolasta ja mennä haukkaan vähän happee ja lopuks vielä siivoilla huonetta kirpparipöytää varten!
Ps. Hiuksia värjätty torstaina ;)

Toivotavasti teillä on ollu hyvä viikonloppu ja rentoo sunnuntaita! xx Vergi

lauantai 16. marraskuuta 2013

you better work bitch

Nyt vähän sporttipostausta! Kuvien laatu on huono, koska kaikki on netistä (weheartit), haettu mm. nimillä fitness, streching, nike ja sport.
Päätin ettiä vähän kuvia millä saisin omaa sporttimotivaatiota vielä nostettua lisää. Käyn tällähetkellä easyfit Koikkarissa ja voin sanoo että se on hyvä sali. Lähellä koulua eli pääsen aina koulun jälkeen suoraan enkä ehi laiskistua hahah. Siellä käy kaikenlaista porukkaa painonnostajista vanhempiin ihmisiin. Halusin aloittaa salilla käymisen, koska en oo liikkunu kunnolla yli vuoteen, no Hollannissa pyöräilin työpäivinä 10km, mutta muuten en mitään. Ja tiedän että kun oon laittanu rahani johonkin niin haluan hyödyntää ne ;) Easyfit oli siihen aikaan kun ostin jäsenyyden eli n. kolme viikkoo sitten 29,95kk grouponin tarjouksella. 


 Haluisin eniten kehittää vatsalihaksia, senkin takia että mulla on lapsena ollu paljon selkäongelmia ja jo sillon sain fysioterapeutilta fysiikkaohjeet joissa piti tehdä vatsoja jotta kehon kannatus vahvistuu. Joten koen sen tarpeelliseks ihan terveydellisestäkin syystä ja eihän ulkonäöstäkään ikinä haittaa ole!
Ennen kun muutin Hollantiin harrastin tanssia aktiivisesti ja siellä kehitty kordinaatio ja notkeus. Nyt haluaisin taas tulla notkeammaksi etten aina olis ihan jumissa. Ja ikävöin tanssiakin, se on niin rentouttavaa!


Toinen mitä haluaisin kehittää on kädet, koska joudun töissä kantamaan niin paljon painavia laatikoita ja työvälineitä. Ja keittiössä pitää pärjätä miehille! Ja rakastan salilaitteita, koska vihaan punnertamista.
Yleensä teen salilla siis käsitreeniä ja vatsoja, sekä pakaroita koska hyvässä pyllyssä ei oo mitään vikaa hahah:D Mutta mun treenaaminen on vielä kesken ja yritän kovasti löytää aina aikaa ja intoa salille, koska ilman hikoilua ei saa tuloksia.
En oo mikään hirvee sporttimimmi, en tarkkaile mun ruokavalioo ollenkaan ja elämäntavatkin vois joskus olla vähän terveellisemmät, cheers! Mutta tiedän vaan mitä haluan ja nyt kun elämä on muutenkin vähän sekavaa ja stressaavaa joka suunnasta, kuntosali on mulle se keino paeta sitä. + koska en omista ajokorttia (autokoulussa silti jo!) niin pyöräilen joka päivä kouluun ja kaupungille jos sinne on jotain asiaa. Saa vaan nähdä miten käy sitten kun tulee lunta, oonko reipas heräämään niin aikasin että ehtisin kävellen kouluun vai päädynkö aina meneen autolla...




xx Vergi