sunnuntai 10. marraskuuta 2013

you were old school, I was on the new sh*t

 Eilen oli pitkästä aikaa vähän bilemeininkiä luvassa. Lauantaina kävin nauttimassa supertulista kiinalaista nam (i loooove chineseee) ja illalla suuntana olikin Mallashovi, kansainvälistä seuraa ja pari tequilaa…toimiva yhdistelmä! Tarkotuksena oli siis suunnata Tivoliin Idan kanssa kun se hömelö pääsi töistä.
 Tivoliinhan sitä lopulta päädyttiin uusien tequiloiden luokse! Viimeks olin ollu klubbaamassa syyslomalla, eli yökerhoissa ei ollu tultu oltua piiiitkään aikaan. Joten kaikki ilo irti tottakai! ;D Tuli nähtyä kavereita ja mulla oli kyllä hauskaa pitkästä aikaa, tuli varmaan kyllä tarpeesenkin...
Lopuks ehkä aika nolo paljastus…kävelen aina baareista himaan, oli ulkona sit -25 astetta pakkasta tai satais vettä. Asun kuitenkin niin lähellä ja en ikinä lähe baarista siinä kunnossa etten pystyis kävelemään. No kotimatka suju oikein hyvin, selvisin himaan ja laitoin oikein takalukotkin vielä päälle ja keittiöön syömään. Yllättäen syömisen jälkeen iski hirvee väsymys ja fiksuna tyttönä päätin mennä keittiön lattialle nukkumaan :DD (mtä hittoo veera…) No siitähän äiti sitten (aamu)yöllä löysi mut ja yritti herätellä mutta en muuta kun heilutellu jalkojani. Sai se sitten talutettua mut yläkertaan mutta kehotuksesta huolimatta en kuitenkaan menny sänkyyn nukkumaan vaan hautauduin sohvalle koiravilttien alle täysin tyytyväisenä :D Tunnin kuluttua äiti sitten tais raahata mut ihan omaan sänkyyn ja loppuajan pysyinkin sitten siellä…onneks :D omat muistikuvat tästä kaikesta on hatarat tai oikeestaan niitä ei edes ole…no ainakin olin turvallisesti kotona!!! Pitäkää tekin huolta ittestänne xx (bile)Vergi

tiistai 5. marraskuuta 2013

you are never too young to dream BIG


Pari kuvaa vaan viimeviikolta ja Tuulin halloweenpippaloihin valmistautumisesta eli ei siis mitään järkevää asiaa, mutta millon ois ollukkaan? ;D Kokeilin myös viimeviikolla ekaa kertaa nutturaholkkia ja onnistu yllättävän hyvin! Kätevä keino jos ei jaksa panostaa hiustenlaittoon vinkvink. 
pääkallo-body n. 15e Unkarin Bershka, ruutuhame 25e Tally Weijl

Viikonloppuna olis ollu oikeestaan kahet pippalot, mutta lauantaina kotona iski väsymys ja makasin lopulta vaan kokoillan sängyssä :D Tuntu että joku tautikin iskee, mutta nyt se on oikeestaan menny jo vähän ohi jee! Salilla oon käyny eilen ja tänään ja tarkotuksena koko loppuviikko myös niin lepään sitten viikonlopun. Jotkut sanoo että vatsalihakset ei sovi naisille, mutta pyh mun mielestä ;) Ei mulla vielä kyllä mitään ole mutta ehkä joskus vielä...xx Vergi

lauantai 2. marraskuuta 2013

kun mä nukahdin teille, mitä tapahtui meille?



 Eilen oli taas vähän Halloweenmeininkiä! Tällä kertaa pitkästä aikaa vanhalla tyttöporukalla illanviettoo Käpylässä. Oli tosi hämmentävää, mutta samalla ihan tajuttoman hauskaa!!! Ei olla tyttöjen kanssa varmaan yli vuoteen olla oltu kaikki yhtäaikaa paikalla, joten eilen oli mahtavaa :3 Tuli niin paljon vanhoja muistoja mieleen kaikista entisistä sekoiluista, seikkailuista ja tyttöjenilloista...oijoi.
Näiden tyttöjen kanssa on aina ihan mahtavaa, kaikki on niin erilaisia mutta samalla tavalla hulluja. Tiiä että tää meininki on niin spesiaalia ettei muissa tyttöjenilloissa niitä hetkiä koeta!
Saadaan aina nauraa ittellemme niiiiiin paljon kun mietitään mitä oikeesti on tullu joskus tehtyä. Ja voin nyt kertoo teille salaisuuden...kukaan ei tajunnu (edes minä) ennen kun istuttiin yhdessä ja juteltiin että piirsin ton solisluulla olevan tekstin väärinpäin (peilinkautta!) eli todellisuudessa siinä oli lukenu kokoillan "wop" eikä "pow" upsiiiiiii...
Perjantai meni siis siellä, mutta iltapäivällä kävin salilla! Ostin 2 kuukauden salikortin EasyFit Koivistonkylään, oli vaan 29.90e ;) Eilen tuli hyödynnettyä jo kuntosalia ja spinningiä. Tarkotuksena on mennä huomenna uudestaan, koska tänään selvisin kotiin vasta niin myöhään iltapäivällä, lepopäivä on aina tarpeen :)
Koulu alkaa pikkuhiljaa jo puskeen päälle, viimeviikollakin teki mieli vaan aina ottaa päikkärit ja viime sunnuntain itseasiassa nukuin melkein kokonaan, oli vaan tajuton väsymys kaikesta. Mutta enää 2 kuukautta niin on joululoma ja ei koulu nytkään vaikeeta oo, on vaan monta saman aineen kurssia samassa jaksossa niin pää menee vähän pyörälle ja tekee mieli vaan kahvitauolle kokoajan hahah!


Hii vihdoin jaksoin päivittää taas, ehkä siellä ruudun toisella puolella on joku jota kiinnostaa mun sekolut! LUPAAN että see you soon! xx Vergi