maanantai 20. toukokuuta 2013

Bernkastel city girl







 hahah pakko ostaa
 Koska ei ole kattilaa niin käy se pastan keittäminen näinkin!





 Kalpeet jalat Saksan harvinaisessa auringossa





Lauantailta kuvia kun sain mamalta paketin ja kävin hakemassa sen töistä, sain kaikki vaatteet jotka ei mahtunu matkalaukkuun jee!! Ja myös kaikkee muuta tarpeellista. Lauantaina oli kerrankin hyvä sää, tähän asti useimmiten on vaan pilvistä ja välillä tulee vettä, oon katkera Suomen rantakeleistä hahah. Mutta en oo vielä luovuttanut, oottelen vaan että kunnon helteet saapuu tännekkin sillon kun Suomessa palellaan. Lauantaina kävin myös vähän niinkun saksalaisessa citymarketissa, seikkailin siellä varmaan ainakin 1,5 tuntia kun en tienny mitä ostaisin ja jäin ihmetteleen kaikkee mahdollista. Myöhemmin kävin taas Bernkastelin linnalla, joten kuvat on aika samanlaisia kun vähän aika sitten. Oli ihana vaan rauhottua ja olla omissa ajatuksissa tuijotellen maisemia kaikkien saksalaisten turistien keskellä. Illemmalla menin vielä rantaan selaileen Jolie padia ja nauttiin auringonlaskusta a.k.a stalkkaileen ihmisiä haha, en nyt ihan kuitenkaan :D Huominen vielä vapaata ja keskiviikkona takasin töihin, tää neljän päivän minilomavapaa tuli kyllä tarpeeseen! xx Vergi

Village life

Pieni kuvapostaus viimeviikolta:

 Hotel Bären jonka samaan ketjuun kuuluvassa ravintolassa ollaan töissä



 Ensimmäinen yhteinen ilta ulkona!
Sex on the Beach

lauantai 11. toukokuuta 2013

"Meidän koti on siellä missä me ollaan. Se mistä me ollaan kotosin ei oo olennainen asia, vain se mihin me halutaan mennä yhdessä"

 vappunaama
 Best thing ever - Chinese food!
 farkkutakki DIY, paita Monki




"Novellet tulee kohta ylös"

Kuvia vapulta ja viime viikonlopulta kun käytiin Funparkissa. Käytiin myös Watami-sushissa syömässä ja nam sushia ja kiinaliasta buffetista, meinasin räjähtää. Vappuna mentiin ensin Miljan kanssa koskenrantaan, en ottanu yhtään vappukuvia! Pyörittiin siellä ja nähtiin paljon tuttuja, lopulta oikeestaan koko ilta meni siellä, kunnes 12 aikaan lähdin koskenrannasta ehkä sata metriä kauemmas tupareihin :D Oli tosi hauska ilta ja näin vanhoja tuttuja pitkästä aikaa! Ensin suunnitelmissa oli mennä k-rannasta baariin, mutta suunnitelmat muuttu illan aikana :)
Lauantaina mentiin Funparkkiin ja vaikka siitä vois luulla, että se on tarkotettu vaan pikkulapsille niin kyllä sieltä löytyy vaikka mitä myös vanhemmille! Ja saatto tulla vähän huono-olokin muutamassa laitteessa...:D Lasersotaa, huvipuistolaitteita, stimulaattoreita, 3D ja 6D- laitteita sekä tietenkin HopLop :) Ja hyvässä seurassa on aina hauskaa! xx Vergi