torstai 9. tammikuuta 2014

dream is all that I need cause it's all that I ever had


 Tästä tulee hyvä vuosi, päätin niin. Ei nyt välttämättä paras vuosi ikinä mutta hyvä kuitenkin, koska kaikki pienet jutut, vaikka vaan illanvietot parhaiden ihmisten kanssa ja nauru tekee mut iloseks. En tehny mitään uudenvuodenlupausta, koska oon tyytyväinen näinkin, ilman että muuttaisin mitään. Päätän vaan pitää itteni tyytyväisenä ja siinä se. Ja tyytyväinen oon kun pysyn fyysisesti hyvässä kunnossa, iho pysyy kunnossa ja pystyn tuleen toimeen omillani.
Mutta vähän viimeajoista myös! Joulu vietettiin siis äidin kanssa kahdestaan kotona nyt kun Vilma on maailmalla. Vilma kiertolaisseikkailuista ausseissa voit seurata tästä. Tapanina lähdettiinkin sitten tyttöjen kanssa jo vähän viihteelle Yo-talolle. Niiiiiin kumma ilta. Uusivuosi taas meni aika rauhallisissa merkeissä, porukalla seurattiin Tampereen ilotulitukset ja kumma kyllä lopulta päädyin Senssille hahah. Tulipahan sekin ainakin testattua ja hauskaa oli!
 Outoja
 Uuttavuotta!

Nyt alan värkkäämään postausta joka mun on pitänyt tehdä jo pitkään, joten ehkä saan sen kohta julkastuakin! Rentoo viikonloppua, mun alko jo hihii! xx Vergi
Ps. Olin tänään työhaastattelussa, jos se meni hyvin niin kerron lisää myöhemmin, pitäkää peukkuja!

Ei kommentteja: