sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

who am I? I'm a titan so be expectin a clash




Jäänyt taas tällä viikolla hiljaseks täälläpäin, mutta tiivistettynä viikkoon on kuulut piknikkeilyä Sorsapuistossa, työssäoppimista Inez Tapas Barissa (saa tulla morjestaan!), kirppiskierros Eevan kanssa ja löysinkin kaikkee ihan mahtavaa mutta niistä kertominen jää toiseen kertaan, iltalukiota ja lisää töitä. Sellasta tällä kertaa, kohta on opinnäytetyökin melkeimpä kasassa, enää puuttuu kesätyöt ja jossei mistään niitä saa niin ainakin voin pitää kunnon lomaa pitkästä aikaa! Mahtu viikonloppuun vähän actioniakin, tuli testattua että pyörän massa ei ehkä ihan vedä vertoja henkilöautolle hahah. Elossa silti! Nyt pakko saada vähän jäätelöö namnam xx Vergi

sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

just chilling


 nolojolo




Huomaa kumpi on se kuvauksellisempi koira hahah. Käytiin eilen maman kanssa mökillä syömässä jne ja samalla nauttimassa vähän metsästä karvaturrien kanssa. Illalla menin jo duuniin ja voi että mikä ilta. Sanon vaan, porvarilapset ja huonot käytöstavat = ei natsaa. Alakerta täynnä rikkinäisiä laseja ja siihen malliin. Tänään ja huomenna kuitenkin vapaapäivä niin saan rauhotella mun hermoja hahah. Nauttikaa te auringosta, mun muutaman tunnin hereilläolon aikana oon vaan syöny kakkua (jo yli viikon putkeen) ja makoillu niin luulen että aurinko kyllä häipyy siihen mennessä kun saan raahauduttua ovesta ulos. Nyt iltalukion läksyjen pariin! xx Vergi

tiistai 15. huhtikuuta 2014

that feeling taking over


guten Abend alle zusammen! Alkuviikkoon on mahtunut jo moniamonia drinkkejä ja vaikka mitä sekoilua koulussa ja pussikaljailua sorsapuistossa hämärien heppujen ja koiruleiden kanssa. Eipä voi viikko paremmin alkaa! Vähän kyllä huomenna alkaa alamäki kun on taas iltalukion ja matikan&filosofian vuoro. Ja jännityksellä ootan työssäopin alkua, mitäköhän tästäkin nyt oikee tulee oi voii. Aurinkosia alkuviikon jatkoja! xx Vergi
 mössööö
 alkoholia phtyi, sweet Manhattan ja Tom Collinssit

naama ja kuvaushaluton kuono