keskiviikko 25. syyskuuta 2013

winefields


Maanantaina käytiin pomon kanssa tutustumassa viinipeltoihin ja maisteltiin viinejäkin kaiken kiertelyn jälkeen. Ihan aluks oli siis tarkotuksena, että mentäis poimimaan viiniä, mutta koska sen aika ei ole vielä niin mentiin vaan tutustumaan viljelyyn ja käytiin viinituvassa. Kuten kuvista näkee, oli ihanan aurinkoinen päivä, joten Suomen viileys ei oo vielä saapunut tänne asti ;) sitä  odotellessa...Bernkastelin parkkipaikalla (wuhuu!) järjestettiin markkinat ja sielläkin tuli pyörähdettyä, mutta tarjonta oli lähinnä vaan turkkilaista muotia tai pesuaineita joten löytöjä ei tullut tehtyä. Hyvä vaan, sillä Trierin reissun shoppailut tuntuu edelleen lompakossa!
Nyt suuntana työt ja sieltä heti unille, tuntuu että nuha on taas iskemässä mutta yritän selvitä teen ja multivitamiinipillereiden avulla, selkeesti liikaa stressiä kun kokoajan kipsu hahah!
ps. tänään tasan kaksi viikkoa!!! holy jesus en malta odottaaaaa!! xx Vergiläinen
 



tiistai 24. syyskuuta 2013

girlies shopping at Trier




Nopee ensiesittely meidän perjantaisesta shoppailureissusta. Halusin löytää uusia vaatteita, kun tuntuu että täällä landella kuljen samoissa kokoajan, ja niitä tulikin löydettyä! Uus syystakki, housut, hame, koruja... ;) Niistä lisää myöhemmin kuvien kera!
Eilinen vapaapäivä kului pomon kanssa viinipeltoja kierrellessä Reetan ja Julian kanssa. Siitäkin tulossa lisää myöhemmin, koska tänään oon liian laiska anteeksi! Eilen oli loistava aurinkoinen sää, tosi lämmintä pitkästä aikaa eli kuviakin tuli otettua hirveesti. Meidän pomo tais olla lopuks jo vähän uupunut meihin, kun kolme tyttöö kikatti koko päivän minibussin takapenkillä :D Nyt pää on niin tyhjä kaikesta ettei järkevää tekstiä vaan synny millään...xx Vergi
PS. Viimenen kuva lähiaikasesta ostoksesta paikallisesta pikkukaupasta, se oli niin hurmaava ja liikuttava, että mun oli pakko saada se <3 p="">

tiistai 17. syyskuuta 2013

three weeks mates





Kuvaa viimeaikojen tunnelmista, VIHDOIN postia Suomesta, "parane pian"- nalle ja herkutelua Reetan kanssa, NAMI! Perjantaina meillä on vihdoin yhteinen vapaa eli shoppailua tiedossa joko Koblensissa tai Trierissä jiiiiihaaaaa! Pitää varmaan ostaa skedelauta tai longboardi kun tuntuu että nykyään se on se kriteeri millä kuulut johonkin joukkoon. Tottakai ois siistiä oppia skeittaamaan ja blaablaa mutta samalla ahdistaaaaa miks ihmisillä on tarve pysyä mukana kaikessa uudessa ja siinä mikä on suosittua. Hahah muistan miten kolme vuotta sitten Uunon kanssa sovittiin miten se opettaa mua skeittaan;D vieläkö muistat! Mutta. Siis. Ei mulla mitään sitä vastaan oo eli älkää ihmiset ottako niin vakavasti. Tiistai-illan tietokonehetki, liikaa kakkua ja blogiselailu on hyvä resepti tälläselle turhalle kritiikille. Jäljellä olevat kolme viikkoa ja jännitys Suomeen palaamisesta vaan aiheuttaa kokoajan älytöntä ja turhaa stressiä hahah kuulisittepa mun ja Reetan jokapäiväset keskustelut! Pakostakin alkaa aina vaan naurattaan kun tajuan miten hulluiks lande on meidät tehny, kaikki vaan saa verenpaineen nousemaan banaanikärpäsistä ties mihin. Toivottavasti teidän elämä on vähän rauhallisempaa ja stressitöntä nyt! xx stressiVergi