maanantai 29. heinäkuuta 2013

she is coming here !


 Hollantiajoilta voi apua, mulla on niiiiiiiin ikävä takasin, vielä nyt kun oon Saksassa ja niin lähellä mutta silti niin vaikee lähtee pois täältä keskeltä ei mitään

Ihana siskoni tulee Bernkasteliin tänään! Ja täällä vietetään 20v synttäreitä ;) Nauttikaa sisarkuvista ps. meissä ei oo oikeesti yhtään samannäkösyyttä! Ja biisi ei liity postaukseen mitenkään, mutta oon vaan rakastunu siihen ja sen sanoihin xx Vergi

lauantai 27. heinäkuuta 2013

all girls partying

Eilen Saran viimesen viikonlopun kunniaks mentiin kaikki kolme tyttöö vihdoin yhdessä bilettään tänne Bernkastelin hurjaan yöelämään. Oli ihan tajuttoman hauskaa ja keksittiin vaikka mitä tempauksia, kuten hups kävelin pää edellä seinää päin ja nyt päässä mustelma + tipuin Reetan repparista kallo edellä maahan kaboom. Rankkaa on siis ollu. Ja aamu oli ihan yhtä rankka...Onneks tänään vapaapäivä joten pystyin nauttiin tajuttomista helteistä uima-altailla! Terveisiä Suomeen xx Vergi
PS. Varotus tulevista psykopaattisista kuvista


selvä psykopaatin välikuolema

keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

hope I get the chance to travel the world but I don't have any plans

Mentiin maanantaina tyttöjen ja lopulta myös Jaron kanssa altaille rentoutuun, kun ensimmäistä kertaa meillä kaikilla oli vapaapäivä SAMANA PÄIVÄNÄ halleluja. Oli ihana viilentyä vedessä, kun ulkona on päälle +30 astetta. Viihdyttiinkin altailla iltaan asti ja raikastumisen jälkeen mentiin vielä ravintola Spinelliin syömään tajuttoman hyvää italialaista ruokaa. Oli hyvä päivä ja illalla ikkunasta näky vielä ilotulituksia ja ukkonenkin toisesta kylästä, mutta onneks se ei ikinä päätyny tänne asti! Nyt vielä lauantaihin asti duunia ja sitten taas ihana vapaapäivä, ahhh. xx Vergi



 tuplamaha


 Beach babes (kyllä huomaa kuka ruskettuu vähiten)