Suomalaisten juhannushehkutus! Täällä Saksassahan ei mitään keskikesän juhlaa ole paitsi kaikki mahdolliset viinifestarit kokoajan, joten vietettiin Reetan kanssa juhannus shoppailemalla Wittlichissä! Kuvaa ostoksista saatte myöhemmin ;) Tuli kerrankin ostettua jotain erilaista kun yleensä! Ilta vietettiin mansikoiden, suolakeksien ja viinipullon kanssa parvekkeella :) Bellissimo! xx Vergi
Töitätöitätöitä! Lauantai meni ilosesti töissä ja illalla mentiin taas työkavereiden kanssa N8szeneen vippipöytään ja himaan kotiuduttiin puoli kuudelta, kunnes herättiin reippaina töihin 12sta. Pari päivää on ollu tukahduttavan kuuma ja keittiössä työskentely ei oo näillä ilmoilla kovin nautinnollista, mutta tänään oli vihdoin mun vapaapäivä halleluja ja vietin koko päivän ulkoaltailla Kuessissa, lecker! Vihdoin tulee rusketusta pintaan! xx Vergi ps. life is good