torstai 6. kesäkuuta 2013

Feliz aniversario!

Viime perjantaina Saralla ja mulla oli yhteinen vapaapäivä (wuhuu!) joten mentiin Trarbachiin samassa ravintolassa työskentelevän portugalilaisen työntekijän tyttären 6v syntymäpäiville :) Ihanaa vaihtelua pitkästä aikaa! Lapset puhu meille saksaa ja vastattiin aina vaan jaa tai lekker, mutta niillä selvittiin hyvin hahah. Saatiin söpöt karkkipussit ihan kun omassa lapsuudessa oli aina tapana antaa ja illalla lasten lähdettyä mentiin vielä perheen kanssa yhdessä Wittlichin McDonaldsiin! "Normaalia ruokaa" pitkästä aikaa saksalaisten bratwurstien ja kaiken ylisuolasen ruoan vastapainoks hah!



 Aateltiin Saran kanssa ostaa meidänkin kämppään tollanen Princess-nauha :D
 Sara vähän innostu lastenkutsuista (tai liikaa portviiniä)

Niin paljon sulosia lapsia! xx Vergi

Party at Traben-Trarbach







vahingoilta ei vältytty...


Kuvia viime viikonlopulta kun mentiin N8Szene yökerhoon Traben-Trarbachiin työkavereiden kanssa juhlimaan. Siellä esiinty House Rockerz, joka on supersuosittu saksalainen dj-kokoonpano eli mentiin viettään kunnon bileiltaa strobovalojen, täpötäyden tanssilattian, lasersäteiden ja koko yön tanssivien ihmisten keskelle. Oli hauska ilta ja pahoittelut kun kuvissa on niin schaisse laatu! xx Vergi

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

ich will die sonne

Haluun aurinkoo! Tänäänkin satanu suurimman osan päivästä, mutta illalla hetken alko sentään paistaan aurinko :) Tässä vähän päivitystä Bernkastelin muotimekasta hankitusta uudesta ostoksesta!
 toppi, Bernkastel


xx Vergi