lauantai 2. helmikuuta 2013
just easy
Kaikki aika on kulunu vaan työssäoppimisessa ja iltalukiossa, siitä teille pari kuvaa. MUTTA TÄNÄÄN sukat on niin irti kun SWAGLESS täyttää 18V!!!! Sen kunniaks kippis kulaus ja Hervantaan. Onnittelut vielä kehveli<3 Myöhemmin saatte parempaa postausta ps. muistakaa tsekata Polyvoresta kaikki uudet vaatepostaukset. xx Vergi
lauantai 26. tammikuuta 2013
pyrkiny vähentää, muttei vähene
Hellurei rakkaat ystävät! Viime viikolla ostin St. Morizin itseruskettavan ja testasin sitä myös. Laitoin ensimmäistä kertaa käyttäessä itseruskettavaa vaan jalkoihin (en halunnu oranssia naamaa), koska ne on vähän huomaamattomampi alue ja kun lopputulos oli miellyttävä niin laitoin itseruskettavaa muuallekkin. Itseruskettavaa sen takia, että en halua olla vanhojentansseissa ihan kalpee joten mun vaihtoehdot oli solarium tai itseruskettava. Nappasin pari kuvaa ennen ja jälkeen, väriero ei oo hirveen merkittävä mutta oon tyytyväinen!
Before
After
pipo Carlings, hihaton huppari Carlings, neule Forever 21
Tänään heräsin jo aikasin ja menin koulun avoimien ovien-päivään kertomaan Hollannista. Oli kyllä hauskaa Saran (se kuuluisa swagless) ja Juhan kanssa! Saatiin myös hyvää ruokaa ja kakkuja, sekä drinksuja joten se oli plussaa. Avoimien ovien jälkeen menin vielä käymään kaupungilla ja ensimmäistä kertaa elokuun jälkeen tein vähän shoppailuja Suomesta hihii. Löysin Carlingsissa hihattoman hupparin, pipon ja ihanan valkosen neuleen, kaikki alennuksesta.
Seuraavana vuorossa kiinalaista ruokaa ja läksyjä wuhuu! xx Vergi
tiistai 22. tammikuuta 2013
my faves
CASUAL STYLE
Tein Polyvorella pari kollaasia tyyliin liittyen. Polyvoren profiilin ja muut sinne ilmestyvät kollaasit näätte tästä.
YLEMPI KOLLAASI:
Käsittelee bilevaatteita. Kun lähen bileisiin tai muualle juhlimaan haluun näyttää sopivan siistiltä, mutta pukeutumiseen haluun kuitenkin jotain muista erottuvaa. Sen takia juhlavat shortsit ja neule/collegepaita on mun mieleen. Tietty välillä laitan normi mekonki, mutta en IKINÄ käytä korkkareita vaan laitan yleensä aina jalkaan sneakers. Miten niitä kutsutaan suomeks? nyt tuli totaalinen blackout. Lenkkarit? Kuulostaa jotenki liian sporttiselta.
ALEMPI KOLLAASI:
Arkivaatteet. Neuleet, farkut, svetarit, reput, värit, käytännöllisyys. Siinä se lähinnä on. Ostin syksyllä Hollannista baseball-takin (vaikka se ei enää niin trendikäs ollutkaan, mutta en muutenkaan tykkää käyttää vaatteita jollasii tulee vastaan joka kulmalta Esim. maastokuosi ja ristit ei oo mun juttu) ja rakastuin siihen heti kun näin sen! Tykkään myös käyttää hameita ja omistankin niitä itseasiassa aika paljon, mutta arkena niitä ei vaan tuu käytettyä. Niimpä mun listalla seuraavana on:
- Käyttää hameita arkipukeutumisessa
- Ostaa Nike Air Maxit esim. jos löytäisin kirpparilta jotkut retrot niin perfecto
- Hakee inspiraatiota kaupoista ja tehdä löytöjä kirppiksiltä.
- Etsiä muutaman vuoden pohtimisen jälkeen kunnolliset maiharit
Oon vieläkin kipee ja sekasin (ja hengaan höntsyissä ja hupparissa hiukset nutturalla ilman meikkiä),sen takia näin sekoilevaa tekstiä tänään, mutta toivottavasti saitte jotain irti ja luultavasti omaakin vaatekaapin sisältöö ilmestyy tänne kun saan itteni parannettuu ja hyvän kuvaajan ;) xx Vergi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

