lauantai 29. joulukuuta 2012

last days

 

 <3
 Stephanie, Maria ja John jotka seuras meidän bussia kunnes ajettiin pois<3

 Janika hämmenty xD


Siinä kuvia vikoilta päiviltä ja lähdöstä Hollannissa. Vieläkin välillä iskee hillitön ikävä takasin, mutta onneks oon jo aikalailla tottunu taas Suomeen. Ja pari päivää sitten näin hollantitytöt kahvilla jeejee(!) niin pystyin jakaan mun fiiliksiä. Ehkä uudenvuoden juhliminen saa mut tunteen itteni kotoisaks ja muistuttaa Hollannista hah xx

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Den Haag

 Chinatown
 Hotellihuone Hiltonissa ja ahhh miten iso sänky!









Mentiin viimesenä sunnuntaina Hollannissa Reetan, Karrin ja Iran kanssa Haagiin ja yövyttiin Hilton The Haguessa, kun saatiin sinne lahjakortit töistä. Ensin kun oltiin Iran kanssa seikkailtu vaikka kuinka monella junalla ja bussilla ja raitiovaunulla niin päästiin Haagin keskustaan josta Reetta ja Karri tuli ihanasti pelastamaan meidät ettei oltu ihan hukassa. Käytiin vähän kiertelemässä ja syömässä Chinatownissa ennen kun mentiin Hotellille relailee. Seuraavana aamuna vietettiin aamupalalla varmaan 2 tuntia, nam ilmasta ruokaa! Päivällä mentiin Iran kanssa vielä kaupungille shoppaileen ja muuten vaan seikkaileen päättömästi paikasta toiseen, nähtiin ainakin jotain nähtävyyksiä siellä harhailessa!
Haagi oli muutenkin tosi siisti kaupunki, esim kun menee Amsterdamiin, siellä haisee jokapaikassa paja ja kaikkialla on turistikauppoja, mutta Den Haag on vähän "asiallisempi". Ja Haagi on siis Hollannin pääkaupunki, siellä sijaitsee kaikki poliittiset rakennukset. Useimmat silti luulee Amsterdamia Hollannin pääkaupungiks. Mutta Haagissa kannattaa käydä jos päätyy Hollantiin, siellä on myös iso Chinatown! xx Vergi

lauantai 22. joulukuuta 2012

i miss everything so much

 
Hoiii. Viimeset kaks päivää oon vaan itkeny siitä asti kun tulin Suomeen. Koko joulu menee multa varmaan ihan ohi tän hirveen ikävän takia jolle en voi tehä mitään. Onneks eilen näin Uunon, Liisan, Maijan ja Ampun nopeesti ja tänään Iduzkin, Miltsin ja Nepan, muuten oisin ihan koomassa. Kotona oon ihan hukassa kokoajn, en tiiä yhtään mitä tehä paitsi olla koneella joten tarvin aina jotain tekemistä kuten kavereita etten vaivu koomaan. Aina kun meen keittiöön en tiiä yhtään mitä syödä, missään ei oo mitään tuttua ja lopulta päädyn vaan oleen syömättä. TVn kattominen on rankkaa, tuntuu niin oudolta kuulla kaikki suomeks, haluun vaan kuulla taas hollantia kaikkialla ympärillä.
Onneks myös eeva ruut sara ja vilma tuli illalla yllätysvierailulle, pelkäsin jo etten nää niitä ollenkaan ja vaikka en ollukkaan kauheen pirteetä seuraa, oon silti niin ilonen että ne jakso tehä jotain tollasta. Kiitos<3
Oon siis eilen palannu takas Suomeen ja tulin ilmottamaan että elossa oon, mutta blogi ei sillä kaikki on nyt vaan niin sekasin. Saattaa kestää hetki ennen kun tänne ilmestyy lisää mitään. Ehkä joskus toivun tästä tunnemyrskystä mutta en vielä.