sunnuntai 16. syyskuuta 2012
easy
torstai 13. syyskuuta 2012
get fly more, get high more, cry boy, why for?
ihana Jenna<3
Jimmyyy ja Rumours
Pro
Ninnin mielipide business mondaysta...
ja jostain muusta xD
Oli pakko ikuistaa mun ensimmäinen KUNNON ruoka täällä jonka söin joskus tällä viikolla jeeee. Tää neljä kuukautta syömättä toteutuu oikeesti aika hyvin, kun ei oo ruokaa eikä rahaa hahah:DD
Punaisten lyhtyjen huoneessa
hahah ei ihme että meidän asuntola on mielisairaalan vieressä :D
Näiden kuvien piti tulla viime postaukseen, mutta blogger ei toiminu niin näätte ne nyt:) Vihaan tän blogin ulkoasua kun en osaa säätää kuvia ja fontteja ja linkkejä ja muuta kakkaa, mutta en nyt jaksa välittää. Ehkä tästä tulee hienompi sitten kun oon taas Suomessa ja rakas rimpula auttaa mua, jos nyt jaksan sillon enää kirjottaa blogia mutta katsellaan ::) pusuja Suomeen! xx
tiistai 11. syyskuuta 2012
I fill it up and love it, and then I watch it explode
Moi mooi Pyöräilyä, koulua, pizzaa, yökerhoja, juomista, syömistä, nukkumista, taxeja, autokyytejä, uusia ihmisiä, hulluja juttuja, kaupassa käymistä, hengailua asuntolalla, hellettä, sadetta, väsymistä, musiikkia, käytäväbileet, ylipirteyttä, laulamista, valokuvia, sylitansseja, jääteetä, subia, laittautumista, vaatekriisejä. Muunmuassa niitä on perjantaista tähän päivään asti koettu ja tehty. Netti on ärsyttävä ja mä liian laiska joten nyt en jaksa kirjottaa mitään kunnon tekstiä, mutta noistakin voi päätellä jotain ;D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)