torstai 10. huhtikuuta 2014

ain't nobody dope as me


arskat unknown, huivi H&M, nahkatakki second hand, kauluspaita Cubus, hame New Yorker, 
kengät Nike
ps. eka omakuvapostaus pitkästä aikaa, yritin opettaa mamaa ottaan kuvia eli laatu ei oikeen natsaa.
xx Vergi

maanantai 7. huhtikuuta 2014

shoppings


 Reppu, Vans n. 45e

 Trenssitakki, River Island 80e
 Takki on oikeesti beige, muttaaa valo vähän vääristää pinkimmäks
 Löytö Ideaparkin JC:stä, neule 7,50e (normaalisti 30e) kuvassa näkyy myös Canon Ixus 265HS jonka ostin ennen reissua! Aika pirtsakka eikö 
Tottakai myös uus Absolut Limited Edition- pullo kokoelmiin!

Yläpuolella siis ostokset Amsterdamista JC:n paitaa lukuunottamatta, se oli vaan tän päivän löytö! Kuten huomaatte en hirveesti ostellu tällä kertaa Hollannista, enkä sortunu edes kenkiin vaikka niitä kyllä metsästin mutta kokojen puolesta ei onnistanu.Tänään kävästiin Eevan kanssa Ideaparkissa ja autopesulla, huiii kun oli jännää mutta nyt Koppis kiiltää ja kaikki naarmut näkyy! Hollannista ostin myös mustan kauluspaidan viikon päästä alkavaa työharjottelua varten, osa tietääkin jo minne meen ja muille selviää myöhemmin ;) xx Vergi

torstai 3. huhtikuuta 2014

it won't be too long till we're back as one again


 Megakuvapostaus Hollannista, sisältää mm. liikaa kuvia Amsterdamista ja joista (joki, monta jokea, en osaa taivuttaa sanoja hahah!) Enjoy!






 babyface Damissa




 sain tukiopestusta hanaoluen laskemisessa hahah!
 korkkikilppari
 Netflixiä puutarhassa

Oli superkivaa, haluun jo takasin xx Vergi