sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Abicruisin'14





Anna tälläkertaa kuvien puhua puolestaan hahah! Mutta mentiin siis perjantaina abiristeilylle amislukiolaisten kesken Baltic Princessille Turuust Tukholmaan. Oli kyllä aikamoista, takana joraamista ja uneton yö kera sivistyneen juomisen ja välikuolemien kera. Eilen palasin kotiin väsyneenä, rahattomana ja viskibasson kanssa, mutta tyytyväisenä superhauskasta reissusta! Huomenna se ois sitten koulua ellei tänään lähe neljäs päivä putkeen, mutta tuntuu vähän että matkakaverit on kaikki jo romahtanu jonnekkin hah! xx Vergi

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Vika ei oo mussa vaan yleisissä asenteissa


bananas keep me going

Oon viel hoodeilla vaikka en enää niin usein postailekkaan, kiireet vie mennessään! Anyway viikonloppu alko Valoa-festareilla, mentiin Lillan kanssa Pakkahuoneelle ja klubille katteleen räppii. Olin edellisenä iltana ollu yöhön asti duunissa ja aamulla koulussa joten olin aika väsyny, mutta aina riittää voimia keikoille hahah. Gracias oli huippu vaikka yleisö olikin aika lame. Solonen ja Kosola veti kanssa loistavan keikan! Muita esiintyjii oli Hannibal, Gasellit, Loost Koos ja lopuks Ruger Hauer, mutta lähettiin meneen jo vähän ennen kun Rugerin keikka loppu, koska porukka oli ihan ihmeellistä ja väsymys alko jo painaa päälle.
Lauantaina menin reippaana kympiltä aamulla duuniin lyhkäsillä yöunilla, mut raha on hyvä motivaatio.  Illalla makasinkin sitten himassa, koska olin niin väsynyt etten saanu aikaseks muuta kun sen että söin koko illan. Ja tulikin nukuttua hyvät 13 tunnin yöunet!
Ens viikolla tiedossa ruotsin yo-kuuntelu (ou shit), penkkarit amislukiotyyliin ja abiristeily! Kiirettä pitää mutta uskon et etenkin loppuviikosta tulee huikee ;D Nyt mietin miten kuunteluun voi opiskella ja päädyin kuunteleen ruotsalaista musiikkia, koska en oo niin teknologian huipulla että multa löytyis netflixit ja kaikki, että voisin kattoo Wallanderii tai muuta. Toivottakaa onnee ens viikolle, että selviän hengissä! Ja hyvät viikot teille xx hikkeVergi

perjantai 31. tammikuuta 2014

nice to meet you bad day

niin paljon nostalgiaa


Tuskin vaatii selityksiä, tiettekö niitä päiviä kun kaikki mahdollinen ärsyttää? Jutut joihin et pääse, flunssa, vastaamattomat viestit…lista on loputon. Huomenna ilosena töihin, jos yöllä vähän piristyis. Hyi kuulostipa ällöltä. xx Vergi