tiistai 23. heinäkuuta 2013
Daytrip to Koblenz
Lyhyt kuvapläjäys Koblenzin-reissulta ilman shoppailun tuloksia. As you may see...I LOVE CHINESE FOOD. xx Vergi
tiistai 16. heinäkuuta 2013
first holiday in a year
Olen elossa! Viime ajat on ollu tosi sekavia ja täynnä vaikka mitä. Lyhesti: perjantaina lähdin Saksasta äitin ja Ismon mukana Suomeen viikon lomalle ja koko aika tähän asti on menny yllätystä järjestellessä joka meni loistavasti ja ihmisiä tavatessa. Joten bloggailu on jääny vähän vähemmälle. Mutta vielä saatte postauksen Koblenzin shoppailureissusta noin viikko sitten ja muuta jännittävää. Pysykää mukana! xx Vergi
keskiviikko 3. heinäkuuta 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)