lauantai 11. toukokuuta 2013

i can feel it



Nykymä terassilta
Kotii

Terassi suoraan mun ikkunan alla hahah:D (nään kun ihmiset ottaa aurinkoo ilman paitaa)



 Aula/eteinen
 My room


Siinä kuvaa meidän asunnosta! Meillä on vielä yks suurempi makuuhuone, mutta se on Saran käytössä niin mulla ei oo siitä kuvia :) Tänään vietän ensimmäistä vapaapäivää! Tuli käytyä Lidlissä ja shoppailemassa muutakin, mutta iski kauhee kaatosade ja kastuin, koska en tietenkään pakannu sateenvarjoa matkalaukkuun...Sen takia meninkin vapaavalinnan tyyliseen kauppaan, jotta oisin voinu ostaa sen mutta löysinkin kaikkee muuta ostettavaa :D Jos myöhemmin ei sada, meen ehkä vielä ulos käveleen ja katteleen paikkoja ja joen rantaa. Tzao! xx Vergi
Ps. Miss youu

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Beginning



 Grr








Hallo! Käytiin maanantaina Fransin ja Saran kanssa illalla linnalla, joka sijaitsee oikeestaan melkein suoraan meidän asunnon yläpuolella. Käveltiin polkuja pitkin sinne ja siellä ihailtiin maisemia, jotka oli kyllä upeet. Ja sit kun on sadonkorjuu ja kaikki kukoistaa nii maisemat on varmaan vielä hienommat ;)
Eilen alko työt ja pakko myöntää, että olin ensin kyllä tosi hämmentyny ja mietin, että mitä ihmettä teen täällä kaikkien saksalaisten keskellä. Mutta tänään oli jo helpompaa, kun on vähän tottunu kaikkeen, edelleen mua kuitenkin aina häiritsee kun kaikki kutsuu Miss Karhuks ja vielä saksalaisella aksentilla...Tällä hetkellä oon kotona tauolla joka alko 14.30 ja kuudelta meen takasin töihin ja oon sulkemisaikaan asti :) Lauantaina ensimmäinen vapaapäivä wuhuu!!! Terveisiä Suomeen xx Vergi

maanantai 6. toukokuuta 2013

Germany

Täällä ollaan! Kaikki on vieläkin ihan uutta ja outoo ja kaikki puhuu vaan saksaa, joten hämmentävää. Eilen tultiin ja saatiin asunto josta laitan kuvii myöhemmin. Käytiin ravintolalla syömässä ja juteltiin kaikkee työhön liittyvää. Tänään saatiin vapaapäivä, joten kävin ostamassa saksalaisen liittymän ja nettiyhteyden, sekä ruokaostoksilla ja kaupungilla kiertelemässä. Helpottavaa päästä nettiin, koska se on tavallaan ainut yhteys Suomeen, joten kun kuulin ensin että nettiin pääsee vaan ravintolassa olin aika kauhuissani. Mutta nyt kaikki on hyvin.
Huomenna alkaa työt keittiössä 9.30, saa nähdä millasta täällä sitten on, oon taas ainut nainen keittiössä, pelkkää saksaa puhuvien miesten ympäröimänä...Mutta nyt saatte ihastella täkäläisiä maisemia, enjoy!

 Traben-Trabach

 Viinipeltoja kaikkialla!

 Bernkastel-Kues (täällä asun)

I miss you all, especially YOU xx Vergi