maanantai 21. tammikuuta 2013
i can control my self. i just don't want to
Heidå, oon taas vaihteeks kipeenä ja aina kun oon kipeenä kuulostan keski-ikäseltä huumeaddiktilta joten fiilikset on hyvät. Oon vapaalla torstaihin asti ja jos en tässä nyt parane niin pitää käydä hakeen vielä saikkua terkkarilta. Tänään käytiin koululla Swaglessin ja Nooran kanssa, hihiii en melkein malta oottaa kaikkia tapahtumia mitä tässä kevään aikana tulee.
Kotiuduin just vanhojentanssireeneistä vähän aikaa sitten ja seuraavaks suuntana iltalukio, ruotsinkirja siis reppuun ja opiskelemaan! ps. kertokaa niitä postausideoita! Pari mulla jo on ja jonkinlaista tyylipostausta tänne ilmestyy sitten kun saan kaiken tarpeellisen hoidettua. Jeesikää mua! piiis män xx Vergi
lauantai 19. tammikuuta 2013
legos, laser sword and shopping
Luulin että mulla oli jotain järkevää asiaa, mut nyt ei ainakaan tuu mieleen. Viikko on menny työssäoppimisessa Astorissa, kaupungillakin on tullu pyörittyä ja lapsenvahtina oltua pari kertaa. Kuten eilen. Menin illalla Hatanpäälle lapsenvahdiks ja iltaan kuulu muunmuassa lasermiekkailua, palapelejä, elokuvaa, majan rakentamista, tarkkuusammuntaa leikkipyssyllä, legoja ja tietokonepelejä. Nyt kun ollu tullu oltua lapsenvahtina jo tosi monta kertaa niin alan oleen ihan paras lego- ja ties missä taisteluissa.
hymy herkässä
Ja holy moly en tienny tiesittekö tätä vielä, ehkä ainakin ne jotka luki mun blogia vielä sinä aikana kun olin Hollannissa, mutta oon ihan hulluna vaatteisiin (sitä ei kyllä nyt huomaa koska aina kun lähen töihin puen vaan helpoimmat vaatteet päälle kuten ton I<3Amsterdam hupparin) MUTTA en menny edes alennusmyynteihin joulun jälkeen, koska kuten jollekkin kerroin, lähetin Hollannista Suomeen postissa n. 20 kiloo "kamaa"(oli lähinnä vaatteita) joten päätin jo sillon etten osta Suomesta pitkään aikaan mitään. Sitten seuraa toinen iso mutta...menin torstaina illalla kaupungille samalla kun olin käyny ompelijalla sovittamassa vanhojentanssimekkoo. Ja se kaupungilla käyminen meinas olla iso vahinko. Löysin kaikkee jumalaista ja sovitinkin paria juttua, mutta päätin pysyä lujana ja totesin ittelleni hakevani vaan vähän inspiraatiota kaupoista. Lopulta mukaan tarttu vaan hiustenhoitoseerumi, mitä lähinkin kaupungille hakemaan ja Palefacen Maan tapa- levy.
Herranjumala sentään, meinas kyllä rahaa palaa jollen ois säilyttäny järkeeni. Niin paljon kaikkee, mitä en kuitenkaan tarvi, koska mulla on jumalattomasti vaatteita, mutta jotka kuitenkin ois tuonu vaatekaappiin jotain uutta. Voisin tehä tästä (mun viimeset ostokset Hollannista, sekä vaatetyyli ja -mieltymykset ylipäätään) uuden postauksen. Jos kiinnostusta löytyy? JOTEN KANSA, NYT POSTAUSTOIVEITA JA EHDOTUKSIA. Ostokset, vaatekaappi, tyyli, työssäoppiminen...? kertokaa mikä miellyttää.
keskiviikko 16. tammikuuta 2013
time to go back to real brunet again
after
before
Kuvat meni sekasin mutta en jaksa säätää. No mitä mieltä kumpi on parempi?
Tässä minkä väriset mun hamppuhiukset oli vielä eilen. Bannerissa muuten näkyy millanen on mun normaali väri ja siihen pyrin taas pikkuhiljaa, syksyllä oli vaan pakko kokeilla vaaleempia hiuksia ja Hollannissa en sit värjänny ollenkaan. MIELIPITEITÄ? xx Vergi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)