perjantai 14. joulukuuta 2012

afscheidsborrel at Hilton

 
 Brian, Mustafa, Onno
 Norbet ja Ira

Tänään oli Hiltonilla läksiäiset muutamalle työntekijälle ja meille suomalaisille. Saatiin pullot Proseccoo (tuli just hyvin viikonlopuks hah) ja todistukset Hiltonilla työskentelystä. Paitsi että mun todistuksessa lukee että "Veera has been employed by Hilton Royal Parc Soestduinen as an kitchen" eikä kitchen trainee...Mutta on silti helmee olla keittiö.

Nyt on meneillään kaikenlaista ja sen takia täällä ilmestyy kuulumisia niin harvoin nytkin on lauantaina tiedossa ensin töitä ja illalla mennään partyhardy koska viimenen viikonloppu Hollannissa, sunnuntaista maanantaihin ollaan Hilton De Hague:ssa kun saatiin sinne lahjakortit, tiistaina ja keskiviikkona vielä töitä, torstaina käymään koululla hyvästelemässä kaikki ja perjantaina sitten lähtö. Jossain välissä pitäis ehtiä vielä pakata kaikki tavaramäärä mitä tänne huoneeseen on neljän kuukauden aikana kertyny! Nyt tuskastelen sen kanssa miten saan mun postipaketit Suomeen, koska niillä piti olla tänään nouto, mutta kukaan ei ilmestyny hakemaan niitä joten nyt mulla on problema. Blaah. Mutta en malta oottaa huomista ja taas kerran tajutonta bileiltaa! kuulemisiin xx

maanantai 10. joulukuuta 2012

Ik kom niet meer thuis vandaag De club is mijn huis vandaag Sorry, en volgende week doe ik het weer

 
(I'm not coming home today, club is my house tonight, sorry and next week i do it again)

Lauantaina mentiin tyttöjen kaa partyhardy ja oli huisii. Mentiin tosi aikasin kaupunkiin (puol yhentoista aikaan) joten ihmisiä ei ollu hirveesti liikkeellä vielä sillon. Käytiin Blauwe Engel, Bubbles ja Thuis läpi ennen kun lähettiin Karseboomille päin. Stephanie, Janika, Ninni, Tuuli ja Jenna ei jaksanu jonottaa sisään joten mentiin Saran kanssa kahestaan. Karseboom oli M A H T I ! Se on ainut paikka Amersfoortissa jonne on sisäänpääsymaksu ja sekin on 3euroo eli ei mitään + siinä saa yhen juoman ilmaseks. Tavattiin siellä taas uusia ihmisiä ja muunmuassa lemasin lattialle kun olin kävelemässä rappusia xD mun kyynärpää on vieläkin kipee): Mutta oli tosi hauskaa ja tapahtu vaikka mitä, sunnuntaina menin sitten reippaana töihin! Pitäis pyykätä mutta oon liian laiska, huomenna kenties Rotterdamiin Janikan kanssa wuhuu!! Slaap lekker xx
ps. koittakaa kestää nää kuvat

 Game over kuvaa aika hyvin loppuillan fiiliksiä :DD
Oli vähän tungosta Bubblesissa
De Karseboom BOOMBOOM
 Tää otos oli illan hämmentävin!!! xD



perjantai 7. joulukuuta 2012

it's sad to leave it all behind, we'll be coming back





 Käytiin tänään Burgereilla Janikan, Ninnin ja Tuulin kanssa. Best Burgers in town yummy!
Tällä viikolla koristeltiin Hiltonilla meidän keittiö tosi jouluiseks ja se on ihan T A J U T O N. Huh! Kuvista ei saa hirveen hyvää käsitystä siitä miltä se näyttää mut livenä se on mahtava. Siinä menikin yks ilta töissä, Hiltonin ullakolla ettimässä joulukoristeita ja niitä laitellen hah :D Myös Noora tuli keskiviikkona Hollantiin ja oli ihanaa nähä kavereita pitkästä aikaa! Vaikka olinkin  keskiviikon ja torstain töissä klo 12-22/23, joten ei hirveesti ehitty hengaileen mutta silti.
Ja kuten kuvista näkee, lumi tuli sittenkin Hollantiin ja nyt sitä sato vielä enemmän kun viimeviikolla. Joten tuntuu tosi kotoisalta täälläkin lumen keskellä! Enää viikko ja 6 päivää niin Suomi saa meidät taas takasin, en haluais jättää Hollantia, mutta toisaalta on ihanaa kun heti on joulu ja pääsee SAUNAAN ja nään taas kaikki hullut :) Tänään meinaan käytiin kaupungilla shoppailemassa (niistäkin ostoksista kuvaa myöhemmin) ja tuli hirvee ikävä saunaa kun kenkään meni lunta ja naamaan sato märkää lunta ja oli tuulista :D Onneks ihanat jouluvalot kaupungissa piristää aina (ja shoppailu hahah). Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan, huomenna taas työpäivä edessä! Slaap lekker xx