tiistai 4. joulukuuta 2012

oh my

 

Oisitte nähny mun ilmeen kun maanantaina avasin mun verhot heti herättyäni ja näin millanen sää ulkona oli. Eniten sitä kuvaa ehkä "MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU". Mutta oli ihan sairaan kivaa, tuntu ihan Suomelta :) Mutta nyt kaikki lumi on kyllä jo sulanu pois ja ulkona näyttää taas "normaalilta" hah :D
Kaikki aika menee lähinnä töissä yrittäen saada kaikki tunnit täyteen, kun olin muutaman päivän poissa angiinan takia ja tulossa on myös reissu Haagiin jonka takia on pari päivää korvattavaa. Tänään oli töissä ihan sairaan kivaa! Briankin sano että "because you are so happy, he is happy and then I'm also happy and we are all happy!" hahah ja sain Swagless:iltä ihanan tuliaisen Brysselistä, joten kerrassaan hyvä päivä vaikka oonkin väsy :) Nyt ruokaa xx

lazyfish weekend

 

 Jouw bil is en krokodil!




 Pieniä juttuja joita ostin Damista:


Sunnuntaina käytiin Janikan, Ninnin ja Tuulin kanssa pannukakkuravintolassa syömässä. Ne on tosi hyviä nam! Otettiin Janikan kanssa puoliks suolanen ja makee pannukakku, koska ne on tosi isoja ja molemmat mahtavia. Ja siellä on pöytätabletteina värityskuva, joten aika ei käy pitkäks ruokaa oottaessa hah :D Samalla myös pari kuvaa päivän asusta vaikka se ihan normi olikin. Doei! Xx

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

i don't care, i love it

 
Hoihoooi
Perjantai-iltana käytiin Saran ja Ninnin kanssa lähiravintolassa, koska en jaksanu olla enää asuntolalla kun olin siivonnu ja tehny kaikkee muutakin oikeesti hyödyllistä koko päivän. Loppuillan/yön istuin olohuoneessa hollantilaisten kanssa juttelemassa ja yhtäkkiä suunnilleen koko Hiltonin henkilökunta ilmesty sinne :D No ei nyt ihan kaikki mutta huhhuh. Siinä menikin koko perjantai, vaikka mulla olis ollu koko viikonloppu vapaa ja oisin voinu lähtee shokeeraamaan Amersfoortin yöelämää mutta päätin pysyä kotona viimeviikkosen angiinan takia. En todellakaan halua mitään jälkitauteja näille viimesille kolmelle viikolle. 
Lauantaina lähettiin Tuulin, Ninnin ja Janikan kanssa Amsterdamiin shoppaileen matkamuistoja ja vaatteita. Ja niitä kyllä löyty! Ainoo huono puoli oli että sato vettä koko päivän niin ei tehny mieli kävellä paikasta toiseen ja junaliikenne oli taas ihan perseelleen. Menomatkalla vaihdettiin junaa kerran, mutta paluumatkalla piti tehdä kaks vaihtoo ja Baarnista ei tullu enää edes junaa Foorttiin joten sieltä oli järjestetty bussi junan tilalle. Kun lopulta päästiin Amersfoortin asemalle oltiin niin puhki ettei jaksettu oottaa enää bussia vaan tultiin taksilla asuntolalle :D Teen myöhemmin postauksen siitä mitä ostin, kun saan kaiken kuvattua. Mutta nyt kuvia (joista paistaa taas laatu) viikonlopulta, enjoy! Xx
 Kukaan ei ymmärtäny mun taideteosta ):

 Dam Square


Söpöt bussissa kun päästiin vihdoin kyydillä Amersfoorttiin